Pruszków koło Warszawy
Warsztat poświęcony współpracy z biznesem w organizacjach wspierających osoby migrujące i uchodźcze
Pruszków koło Warszawy
Warsztat poświęcony współpracy z biznesem w organizacjach wspierających osoby migrujące i uchodźcze
Zapraszamy na warsztat poświęcony współpracy z biznesem w organizacjach wspierających osoby migrujące i uchodźcze. To praktyczne spotkanie, podczas którego uczestniczki i uczestnicy zdobędą konkretne narzędzia, wiedzę i inspiracje do rozwijania skutecznego fundraisingu biznesowego w swoich organizacjach. W sprzyjającej wymianie doświadczeń atmosferze przyjrzymy się temu, jak budować partnerskie relacje z firmami i przekładać je na realne wsparcie dla działań społecznych.
Kiedy?
Gdzie? Pruszków koło Warszawy. Miejsce dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Link do formularza zgłoszeniowego: https://forms.office.com/e/RnmVj7DmXp
Termin przyjmowania zgłoszeń: 19 października 2025 do końca dnia.
Osobom uczestniczącym zapewniamy noclegi, wyżywienie oraz zwroty kosztów podróży (na podstawie biletów zakupionych samodzielnie przez osoby uczestniczące).
Uwaga! Liczba miejsc na warsztacie jest ograniczona. O wynikach rekrutacji poinformujemy wszystkie zgłoszone osoby do dnia: 23 października 2025.
Potrzeby związane z dostępnością prosimy zgłaszać przez formularz rekrutacyjny.
Dla kogo?
Warsztat adresujemy do osób, które pracują w organizacjach wspierających osoby migrujące i uchodźcze i w swojej pracy zajmują się współpracą z biznesem – mogą to być osoby zarządzające, osoby, które w zakresie swojej pracy mają współpracę z biznesem, a więc fundraising instytucjonalny lub osoby zajmujące się fundraisingiem indywidualnym czy komunikacją zewnętrzną, które chcą rozszerzyć działania swoich organizacji o współpracę z biznesem. Na warsztatach skupimy się jednak tylko na fundraisingu biznesowym, nie będziemy pracować nad tematami związanymi z fundraisingiem indywidualnym. Bardzo prosimy o zwrócenie na to szczególnej uwagi podczas zapisywania się na warsztat.
W trakcie spotkania:
Dlaczego warto?
W czasie warszatu dowiecie się o sposobach nawiązywania oraz utrzymywania relacji z biznesem, skupimy się przede wszystkim na praktycznych aspektach tej współpracy. Trenerki podzielą się własnym doświadczeniem konieczności dostosowywania strategii fundraisingowej do nowych warunków, a jednocześnie poznacie podstawowe zasady budowania dobrych realcji z biznesem.
Osoby uczestniczące wyjdą z warsztatu z:
Wszelkie pytania prosimy kierować na adres [email protected]
Prowadzące
Anna Chmielewska
Politolożka i arabistka z wykształcenia, aktywistka i osoba zarządzającą w organizacji społecznej z potrzeby działania, trenerka i facylitatorka z potrzeby dzielenia się swoim doświadczeniem i wiedzą. Od 2006 r. działa w sektorze pozarządowym. Od 2013 r. jest związana z Fundacją Ocalenie, gdzie realizowała działania edukacyjne i pomocowe, w tym zarządzała Centrami Pomocy Cudzoziemcom. W latach 2021-2025 była członkinią zarządu, a obecnie jest członkinią Komisji Rewizyjnej w Fundacji Ocalenie. Od 2016 r. jest związana ze stowarzyszeniem Trenerskim Organizacji Pozarządowych (sTOP). W 2024 r. ukończyła program Stern Leadership Academy w Stanford Graduate School of Business. W swojej pracy trenerskiej dotyka treści związanych z migracją i uchodźstwem, zarządzaniem organizacją społeczną, zarządzaniem zmianą, budowaniem odporności NGO, DEI.
Marianna Wartecka
Jest dyrektorką partnerstw i rzecznictwa oraz członkinią zarządu Fundacji Ocalenie. Ukończyła wiedzę o teatrze i prawo, a zawodowo od 15 lat zajmuje się komunikacją i budowaniem relacji. Pracując niemal 9 lat w sektorze biznesowym zajmowała się przede wszystkim szeroko rozumianym marketingiem B2B: od organizowania i tworzenia programów wydarzeń, przez projektowanie i realizację strategii komunikacyjnych, po sprzedaż usług i pozyskiwanie sponsorów. W 2016 r. rozpoczęła współpracę z Fundacją Ocalenie jako wolontariuszka, a nieco później – jako osoba wspierająca działania komunikacyjne i fundraisingowe. Po 2 latach równoległej pracy w dwóch różnych światach podjęła decyzję o rozpoczęciu pełnoetatowej pracy w Ocaleniu. Niemal od razu zaczęła zajmować się współpracą Fundacji z partnerami biznesowymi. W 2022 r. rozdzieliły się zespoły komunikacji i fundraisingiu indywidualnego oraz współpracy biznesem, i zajęła się koordynacją pracy tego drugiego. Przez 6 lat budowania w Fundacji relacji z biznesem i innymi partnerami instytucjonalnymi doświadczyła kilkukrotnej całkowitej zmiany zasad gry i konieczności dostosowywania strategii fundraisingowej. Mimo wszystko, pewne podstawowe zasady budowania dobrych relacji pozostały bez zmian. Tym doświadczeniem chce podzielić się z osobami uczestniczącymi w warsztacie.