Bez kategorii
21.11.2025

Szukamy specjalisty_ki ds. komunikacji i promocji programów dotacyjnych

Poszukujemy kreatywnej, energicznej osoby, której bliska jest misja i wartości Fundacji Batorego i która chce zdobywać doświadczenie zawodowe, zajmując się komunikacją i promocją prowadzonych przez Fundację działań dotacyjnych.

Kogo szukamy: specjalisty_ki ds. komunikacji i promocji w dziale komunikacji i promocji
Stanowisko: 1 pełen etat
Z
atrudnienie: do 31.12.2026
Tryb pracy: hybrydowy (min. 2 dni w biurze, w okresie próbnym – 3 dni stacjonarnie)
Biuro: Warszawa, ul. Sapieżyńska 10a 

Czym będziesz się zajmować? 

  1. Planowaniem strategicznym komunikacji programów dotacyjnych Fundacji (program CERV finansowany ze środków UE oraz dotacje własne) – obejmującym działania informacyjne, PR i digital. 
  2. Planowaniem i prowadzeniem kampanii PR oraz współpracą przy realizacji kampanii społecznych. 
  3. Realizacją strategii komunikacji i ewaluacją jej efektów. 
  4. Budowaniem obecności programów Fundacji w internecie i mediach społecznościowych (strona www, Facebook, Instagram). 
  5. Przygotowywaniem i tworzeniem materiałów informacyjnych i PR. 
  6. Tworzeniem angażujących treści – wpisów, grafik, nagrań video. 
  7. Budowaniem i utrzymywaniem relacji z mediami. 
  8. Przygotowywaniem podstawowych projektów graficznych i materiałów promocyjnych. 

Jakich kompetencji oczekujemy? 

1. Doświadczenie: 

  • Minimum 2 lata doświadczenia w PR lub komunikacji (mile widziane w organizacjach społecznych). 
  • Doświadczenie w budowaniu i realizacji strategii komunikacyjnych. 
  • Praktyka w prowadzeniu i koordynacji projektów komunikacyjnych; dodatkowym atutem będzie doświadczenie w kampaniach społecznych. 

2. Wiedza merytoryczna i narzędzia:

  • Wykształcenie wyższe (preferowane: PR, dziennikarstwo, nauki społeczne, filologie). 
  • Dobra znajomość rynku mediów i trendów komunikacyjnych. 
  • Bardzo dobra znajomość języka polskiego (poziom C2).  
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. C1). 
  • Znajomość pakietu MS Office i programów graficznych. 
  • Znajomość programów do grafik (Canva) i do montażu (np. CapCut, DaVinci Resolve).
  • Mile widziane: znajomość WordPress, Adobe Photoshop, CRM oraz narzędzi analitycznych (Google Analytics, Facebook Pixel). 
  • Mile widziane zainteresowanie tematyką społeczeństwa obywatelskiego, praw człowieka. 

3. Kompetencje miękkie i organizacyjne: 

  • Umiejętność pisania atrakcyjnych i poprawnych tekstów w języku polskim. 
  • Swobodne poruszanie się w mediach społecznościowych.
  • Umiejętność prezentowania i wystąpień publicznych. 
  • Kreatywność, inicjatywa i precyzja. 
  • Samodzielność, dobra organizacja pracy i terminowość. 
  • Umiejętność pracy w zespole i współpracy z podwykonawcami. 

Co proponujemy? 

  1. Wynagrodzenie: 8 000 – 9 000 zł brutto 
  2. Pierwsza umowa: na okres próbny (3 miesiące). Wynagrodzenie na okres próbny jest o 500 zł niższe. 
  3. Druga umowa: do 31.12.2026. Dalsze zatrudnienie uzależnione jest od dalszych planów i działań Fundacji.  
  4. Benefity: prywatna opieka medyczna (w całości finansowana przez pracodawcę), Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych (m.in. dofinansowanie wakacji), karta MultiSport, ubezpieczenie grupowe, Pracowniczy Program Emerytalny (składka w całości po stronie pracodawcy). 

Dlaczego warto z nami pracować?   

  1. Wpływ społeczny i praca z sensem – wzmacniamy społeczeństwo obywatelskie.  
  2. Przejrzystość i stabilność – mamy klarownie określone role, cele, procesy i widełki wynagrodzeń.  
  3. Rozwój merytoryczny – prowadzimy zróżnicowane projekty, mamy kontakt z ekspert(k)ami, dajemy możliwość podnoszenia kwalifikacji.  
  4. Praca hybrydowa – pracujemy dwa dni w biurze, trzy dni zdalnie.  
  5. Kultura współpracy i szacunku – dbamy o rzeczową komunikację, konstruktywny feedback, wsparcie zespołu. 

Jak wygląda proces? 

  1. Zgłoszenia przyjmujemy do 5 grudnia 2025 r.
  2. Po zamknięciu naboru skontaktujemy się z wybranymi osobami w sprawie terminów rozmów.
  3. Rozmowy (jeden lub dwa etapy): w okresie od 8 do 19 grudnia 2025 (termin potwierdzimy indywidualnie). Preferujemy spotkania na żywo, możliwe online. 
  4. Decyzja: do 31 grudnia 2025 r. 
  5. Start pracy: do uzgodnienia. 

O co możemy zapytać w trakcie rozmowy?  

  1. Doświadczenie: które Twoje doświadczenia zawodowe będą najbardziej przydatne w pełnieniu zadań opisanych powyżej?   
  2. Motywacja: dlaczego chcesz pracować w Fundacji Batorego? Co będzie dla Ciebie największym wyzwaniem?   
  3. Wiedza: kampanie społeczne, komunikacja w social mediach, relacje z mediami – co Cię najbardziej interesuje?   
  4. Kompetencje: prezentując swoje kompetencje, skup się przede wszystkim na tych, których szukamy.  
  5. Praca zespołowa: jak rozumiesz dobrą kulturę współpracy?   
  6. Organizacja pracy: jak ustawiasz priorytety? Co Ci przeszkadza, co Ci pomaga?    
  7. Angielski: krótka rozmowa (ok. 2–3 min). 

Jak się zgłosić?
Wyślij mail na adres: [email protected]
W temacie wpisz: Rekrutacja PR
W treści: 

  1. Napisz, że aplikujesz na stanowisko specjalistki/specjalisty ds. komunikacji i promocji w zespole CERV. 
  2. Dołącz CV i list motywacyjny. Szczególnie będziemy zainteresowani Twoim doświadczeniem, możesz wskazać profil w social mediach, który prowadzisz/ prowadziłaś_eś, stronę kampanii społecznej, przy której pracowałaś_eś, własne portfolio lub stronę www. 
  3. Podaj swoją dostępność po 8 grudnia 2025. 
  4. W zgłoszeniu proszę zamieścić niniejszą treść zgody na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Fundację im. Stefana Batorego dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

Dostosowania i równość szans 

Cenimy różnorodność, jesteśmy pracodawcą równych szans. Rekrutacja jest otwarta dla wszystkich – niezależnie od wieku, sprawności, pochodzenia, tożsamości płciowej, orientacji psychoseksualnej czy sytuacji rodzinnej. 

Zapewniamy warunki rekrutacji i pracy dostosowane do różnorodnych potrzeb. Jeśli potrzebujesz konkretnych dostosowań (np. pora spotkania, przerwa, spotkanie stacjonarne/online, ustalenia na piśmie) – napisz o tym w zgłoszeniu.