Bez kategorii
25.09.2025

Szukamy pracownika/pracowniczki sekretariatu

Poszukujemy osoby, która zasili zespół zajmujący się obsługą biura i Zarządu Fundacji. Szukamy pracownika/pracowniczki sekretariatu na stanowisko młodsza specjalistka/ młodszy specjalista lub specjalistka/ specjalista. Zachęcamy do aplikowania!

Wymiar etatu: ¾ etatu

Tryb pracy: stacjonarny (do uzgodnienia, najchętniej 5 dni w biurze po 6 h, w godz. 11:00 – 17:00)

Biuro: Warszawa, ul. Sapieżyńska 10a

Czas rozpoczęcia pracy: najchętniej od 3 listopada 2025

Czym będziesz się zajmować? 

  1. Obsługą korespondencji wychodzącej i przychodzącej (poczta tradycyjna i elektroniczna), przechowywaniem oraz jej archiwizacją.
  2. Prowadzeniem rejestrów dokumentów, faktur, pism, umów, dokumentacji związanej z działalnością Fundacji.
  3. Dbaniem o prawidłowy obieg dokumentów zgodnie z obowiązującymi w Fundacji zasadami.
  4. Prowadzeniem bazy danych kontaktów Fundacji.
  5. Odbieraniem telefonów.
  6. Obsługą gości Fundacji (rezerwacja hoteli, biletów, organizacja spotkań, etc.).
  7. Wsparciem organizacyjnym wydarzeń fundacyjnych: uroczystości rocznicowych, jubileuszy, imprez okolicznościowych.
  8. Współpracą przy organizacji szkoleń, warsztatów, spotkań integracyjnych dla zespołu.
  9. Bieżącym wsparciem organizacyjnym Zarządu i Dyrektorki operacyjnej (telefony, korespondencja, kalendarz spotkań, podróże służbowe, etc.).
  10. Obsługą organizacyjną posiedzeń organów Fundacji.
  11. Wspieraniem pracy zespołów merytorycznych Fundacji.
  12. Wykonywaniem innych zadań potrzebnych do zapewnienia prawidłowego i harmonijnego działania Fundacji.

Jakich kompetencji oczekujemy? 

  1. Kompetencje twarde: 
    1. Wykształcenie wyższe licencjackie (możliwość podjęcia pracy w trakcie studiów) lub doświadczenie równoważne.
    2. Swoboda w korzystaniu z narzędzi cyfrowych do organizacji pracy, w szczególności Microsoft Office oraz Office 365.
    3. Biegła znajomość języka polskiego.
    4. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie umożliwiającym efektywną komunikację.
  2. Kompetencje miękkie i organizacyjne:
    1. Odpowiedzialność, sumienność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków.
    2. Aktywność i samodzielność w rozwiązywaniu problemów.
    3. Wysoka kultura osobista.
    4. Umiejętność pracy w zespole.
    5. Łatwość nawiązywania kontaktów, otwartość na pomysły innych.
    6. Dobra organizacja czasu pracy, umiejętność pracy pod presją czasu.
    7. Elastyczność, gotowość do uczenia się i podejmowania nowych zadań.
    8. Życzliwe podejście do interesariuszy i odbiorców działań Fundacji.
  3. Mile widziane:
    1. Umiejętność obsługi baz danych kontaktowych (typu CiviCRM).
    2. Wcześniejsze doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
    3. Doświadczenie w pracy zawodowej lub wolontariacie w organizacjach społecznych.

Co proponujemy? 

  1. Wynagrodzenie 4800 – 5250 zł brutto (za ¾ etatu) w zależności od posiadanego doświadczenia,
  2. Pierwsza umowa: na okres próbny (3 miesiące). Wynagrodzenie na okres próbny jest o 250 zł niższe.
  3. Benefity: prywatna opieka medyczna (w całości finansowana przez pracodawcę), Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych (m.in. dofinansowanie wakacji), karta MultiSport, ubezpieczenie grupowe, Pracowniczy Program Emerytalny (składka w całości po stronie pracodawcy).

Dlaczego warto z nami pracować? 

  1. Wpływ społeczny i praca z sensem – wzmacniamy społeczeństwo obywatelskie.
  2. Przejrzystość i stabilność – mamy klarownie określone role, cele, procesy i widełki wynagrodzeń.
  3. Rozwój merytoryczny – prowadzimy zróżnicowane projekty, mamy kontakt z ekspert(k)ami, dajemy możliwość podnoszenia kwalifikacji.
  4. Praca w centrum Warszawy.
  5. Kultura współpracy i szacunku – dbamy o rzeczową komunikację, konstruktywny feedback, wsparcie zespołu.

Jak wygląda proces?

  1. Zgłoszenia: do 5 października.
  2. Rozmowy: od 6 października.
  3. Preferujemy spotkania na żywo, w razie potrzeby możemy porozmawiać online.
  4. Decyzja: do 27 października.
  5. Początek pracy: od 3 listopada lub do uzgodnienia.

Uwaga: skontaktujemy się z wybranymi osobami.

O co możemy zapytać w trakcie rozmowy? 

  1. Doświadczenie: które Twoje doświadczenia zawodowe będą najbardziej przydatne w pełnieniu zadań opisanych powyżej?
  2. Motywacja: dlaczego chcesz pracować w Fundacji Batorego? Co będzie dla Ciebie największym wyzwaniem?
  3. Kompetencje: prezentując swoje kompetencje, skup się przede wszystkim na tych, których szukamy.Będziemy Cię prosić o przykłady z Twojego życia zawodowego.
  4. Angielski: krótka rozmowa (ok. 2–3 min).

Jak się zgłosić?

Wyślij mail na adres: [email protected]

W temacie wpisz: rekrutacja do sekretariatu

W treści:

  1. Dołącz CV.
  2. Możesz krótko opisać swoją motywację; skup się na tym, czego nie widać w CV.
  3. W zgłoszeniu proszę zamieścić niniejszą treść zgody na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Fundację im. Stefana Batorego dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

Dostosowania i równość szans

Cenimy różnorodność, jesteśmy pracodawcą równych szans.

Rekrutacja jest otwarta dla wszystkich, niezależnie od wieku, stopnia sprawności, pochodzenia, tożsamości płciowej, orientacji psychoseksualnej czy sytuacji rodzinnej.

Zapewniamy warunki rekrutacji i pracy dostosowane do różnorodnych potrzeb i profili poznawczych. Jeśli potrzebujesz konkretnych dostosowań (np. pora spotkania, przerwa, spotkanie stacjonarne/online, przekazanie ustaleń na piśmie) – napisz o tym w zgłoszeniu, żebyśmy mogli je uwzględnić.
Co dalej?

Po zamknięciu naboru skontaktujemy się z wybranymi osobami w sprawie terminów rozmów.