Bez kategorii
17.09.2025

Szukamy specjalistów i specjalistek do zespołu ds. CERV i dotacji własnych

Tworzymy nowy zespół, który zajmie się programem CERV finansowanym ze środków UE oraz dotacjami własnymi Fundacji. Szukamy specjalistów i specjalistek, którzy i które będą koordynować procesy dotacyjne.

Rozwijamy programy dotacyjne i tworzymy nowy zespół, który zajmie się programem CERV finansowanym ze środków UE oraz dotacjami własnymi Fundacji. To kolejny krok w rozwoju naszych działań, który pozwoli jeszcze skuteczniej wspierać organizacje społeczne. 

Kogo szukamy: osób do zespołu ds. CERV i dotacji własnych, które będą koordynować procesy dotacyjne
Stanowiska: specjalistka/specjalista lub starsza specjalistka/starszy specjalista  

Liczba etatów: 5 (pełny etat) 

Tryb pracy: hybrydowy (2 dni w biurze, 3 dni zdalnie)  

Biuro: Warszawa, ul. Sapieżyńska 10a 

Czas trwania projektu: do końca 2027 r.   

Czym będziesz się zajmować?  

  1. Organizacją konkursów i obsługą dotacji – m.in. informowaniem o konkursach, przeprowadzaniem naboru i oceny wniosków oraz zawieraniem umów,  
  2. Wspieraniem wnioskodawców i grantobiorców  – m.in. organizowaniem działań szkoleniowych i sieciujących,  
  3. Utrzymywaniem kontaktu z grantobiorcami, 
  4. Monitorowaniem realizacji projektów przez grantobiorców, w tym w formie wyjazdów służbowych w Polsce, 
  5. Prowadzeniem dokumentacji, w tym finansowej, 
  6. Rozliczaniem dotacji we współpracy ze specjalistami ds. finansowych,  
  7. Współpracą z konsorcjantami (także w języku angielskim),  
  8. Przygotowaniem podsumowań i sprawozdań programowych.  

 Jakich kompetencji oczekujemy?  

  1. Doświadczenie adekwatne do zadań opisanych we powyższym punkcie, np. udzielanie dotacji, rozliczanie środków unijnych, monitorowanie projektów finansowanych z dotacji, koordynacja projektów w organizacji społecznej – min. 1 rok doświadczenia na stanowisko specjalistki/specjalisty.  
  2. Wiedza merytoryczna: ochrona środowiska i zmiany klimatu, prawa człowieka, równe szanse; orientacja w środowisku organizacji społecznych działających w tych obszarach.
  3. Kompetencje twarde:  
    1. wykształcenie wyższe magisterskie/licencjackie lub doświadczenie równoważne,  
    2. bardzo dobra znajomość języka polskiego (min. C1, preferujemy C2),
    3. bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. C1),  
    4. mile widziana znajomość języków państw grupy wyszehradzkiej, 
    5. co najmniej średniozaawansowana obsługa Microsoft Office (w tym Excel) i Office 365 lub gotowość do szybkiej nauki. 
  4. Kompetencje miękkie i organizacyjne:
    1.  terminowość, odpowiedzialność, rzetelność,  
    2. umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,  
    3. życzliwość, elastyczność i otwartość na pomysły innych,  
    4. radzenie sobie z sytuacjami wymagającymi priorytetyzacji,  
    5. gotowość do uczenia się i podejmowania nowych zadań,  
    6. uważna komunikacja i praca zespołowa,  
    7. życzliwe podejście do wnioskodawców i grantobiorców, harmonijna współpraca z partnerami i podwykonawcami.  

 Co proponujemy?  

  1. W wyniku rekrutacji przedstawimy ofertę pracy na jednym z dwóch stanowisk z wynagrodzeniem adekwatnym do doświadczenia i kompetencji: 
    1. specjalistka/specjalista: 7000-9500 zł brutto,  
    2. starsza specjalistka/starszy specjalista: 9500-10500 zł brutto.  
  2. Pierwsza umowa: na okres próbny (3 miesiące). Wynagrodzenie na okres próbny jest o 500 zł niższe.  
  3. Druga umowa do 31.12.2027 (koniec projektu CERV). Zatrudnienie po zakończeniu projektu uzależnione jest od dalszych planów i działań Fundacji.  
  4. Benefity: prywatna opieka medyczna (w całości finansowana przez pracodawcę), Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych (m.in. dofinansowanie wakacji), karta MultiSport, ubezpieczenie grupowe, Pracowniczy Program Emerytalny (składka w całości po stronie pracodawcy).  

Dlaczego warto z nami pracować?  

  1. Wpływ społeczny i praca z sensem – wzmacniamy społeczeństwo obywatelskie. 
  2. Przejrzystość i stabilność – mamy klarownie określone role, cele, procesy i widełki wynagrodzeń. 
  3. Rozwój merytoryczny – prowadzimy zróżnicowane projekty, mamy kontakt z ekspert(k)ami, dajemy możliwość podnoszenia kwalifikacji. 
  4. Praca hybrydowa – pracujemy dwa dni w biurze, trzy dni zdalnie. 
  5. Kultura współpracy i szacunku – dbamy o rzeczową komunikację, konstruktywny feedback, wsparcie zespołu. 

 Jak wygląda proces? 

  1. Zgłoszenia: do 2 października. 
  2. Rozmowy (jeden lub dwa etapy): w okresie od 6 do 17 października (termin potwierdzimy indywidualnie).  
  3. Preferujemy spotkania na żywo, w razie potrzeby możemy porozmawiać online.  
  4. Ostateczna decyzja, które stanowisko zaproponujemy, będzie uzależniona od doświadczenia i kompetencji. 
  5. Decyzja: do 24 października. 
  6. Początek pracy: od 1 listopada lub do uzgodnienia.  

Uwaga: skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Rozmowy będą prowadzone przez komisje składające się z co najmniej dwóch osób spośród członkiń i członków zespołu programów dotacyjnych i kadry zarządzającej. 

O co możemy zapytać w trakcie rozmowy?  

  1. Doświadczenie: które Twoje doświadczenia zawodowe będą najbardziej przydatne w pełnieniu zadań opisanych powyżej?  
  2. Motywacja: dlaczego chcesz pracować w Fundacji Batorego? Co będzie dla Ciebie największym wyzwaniem?  
  3. Wiedza: udzielanie dotacji, środki unijne, program CERV, sektor organizacji społecznych – co Cię w tym wszystkim najbardziej interesuje?  
  4. Kompetencje: prezentując swoje kompetencje, skup się przede wszystkim na tych, których szukamy. 
  5. Praca zespołowa: jak rozumiesz dobrą kulturę współpracy?  
  6. Organizacja pracy: jak ustawiasz priorytety? Co Ci przeszkadza, co Ci pomaga?   
  7. Grantobiorcy: jakie specyficzne kompetencje są ważne w pracy z organizacjami społecznymi?  
  8. Angielski: krótka rozmowa (ok. 2–3 min). 

Jak się zgłosić? 

Wyślij mail na adres: [email protected]
W temacie wpisz: rekrutacja do zespołu CERV
W treści: 

  1. Napisz na jakie stanowisko się zgłaszasz (specjalistka/specjalista lub starsza specjalistka/starszy specjalista). 
  2. Dołącz CV. 
  3. Możesz krótko opisać swoją motywację; skup się na tym, czego nie widać w CV. 
  4. Podaj swoją dostępność w dniach 6-17 października. 

Dostosowania i równość szans 

Cenimy różnorodność, jesteśmy pracodawcą równych szans.  

Rekrutacja jest otwarta dla wszystkich, niezależnie od wieku, stopnia sprawności, pochodzenia, tożsamości płciowej, orientacji psychoseksualnej czy sytuacji rodzinnej. 

Zapewniamy warunki rekrutacji i pracy dostosowane do różnorodnych potrzeb i profili poznawczych. Jeśli potrzebujesz konkretnych dostosowań (np. pora spotkania, przerwa, spotkanie stacjonarne/online, przekazanie ustaleń na piśmie) – napisz o tym w zgłoszeniu, żebyśmy mogli je uwzględnić.

Co dalej? 

  1. Po zamknięciu naboru skontaktujemy się z wybranymi osobami w sprawie terminów rozmów. 
  2. Kryteria wyboru: zgodność z wymaganiami, balans doświadczenia zawodowego oraz kompetencji twardych i miękkich.   

 Uwaga: W zgłoszeniu proszę zamieścić niniejszą treść zgody na przetwarzanie danych osobowych:  

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Fundację im. Stefana Batorego dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”