Bez kategorii
21.11.2025
Szukamy specjalisty_ki ds. komunikacji i promocji programów dotacyjnych
Poszukujemy kreatywnej, energicznej osoby, której bliska jest misja i wartości Fundacji Batorego i która chce zdobywać doświadczenie zawodowe, zajmując się komunikacją i promocją prowadzonych przez Fundację działań dotacyjnych.
Kogo szukamy: specjalisty_ki ds. komunikacji i promocji w dziale komunikacji i promocji
Stanowisko: 1 pełen etat
Zatrudnienie: do 31.12.2026
Tryb pracy: hybrydowy (min. 2 dni w biurze, w okresie próbnym – 3 dni stacjonarnie)
Biuro: Warszawa, ul. Sapieżyńska 10a
Czym będziesz się zajmować?
- Planowaniem strategicznym komunikacji programów dotacyjnych Fundacji (program CERV finansowany ze środków UE oraz dotacje własne) – obejmującym działania informacyjne, PR i digital.
- Planowaniem i prowadzeniem kampanii PR oraz współpracą przy realizacji kampanii społecznych.
- Realizacją strategii komunikacji i ewaluacją jej efektów.
- Budowaniem obecności programów Fundacji w internecie i mediach społecznościowych (strona www, Facebook, Instagram).
- Przygotowywaniem i tworzeniem materiałów informacyjnych i PR.
- Tworzeniem angażujących treści – wpisów, grafik, nagrań video.
- Budowaniem i utrzymywaniem relacji z mediami.
- Przygotowywaniem podstawowych projektów graficznych i materiałów promocyjnych.
Jakich kompetencji oczekujemy?
1. Doświadczenie:
- Minimum 2 lata doświadczenia w PR lub komunikacji (mile widziane w organizacjach społecznych).
- Doświadczenie w budowaniu i realizacji strategii komunikacyjnych.
- Praktyka w prowadzeniu i koordynacji projektów komunikacyjnych; dodatkowym atutem będzie doświadczenie w kampaniach społecznych.
2. Wiedza merytoryczna i narzędzia:
- Wykształcenie wyższe (preferowane: PR, dziennikarstwo, nauki społeczne, filologie).
- Dobra znajomość rynku mediów i trendów komunikacyjnych.
- Bardzo dobra znajomość języka polskiego (poziom C2).
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. C1).
- Znajomość pakietu MS Office i programów graficznych.
- Znajomość programów do grafik (Canva) i do montażu (np. CapCut, DaVinci Resolve).
- Mile widziane: znajomość WordPress, Adobe Photoshop, CRM oraz narzędzi analitycznych (Google Analytics, Facebook Pixel).
- Mile widziane zainteresowanie tematyką społeczeństwa obywatelskiego, praw człowieka.
3. Kompetencje miękkie i organizacyjne:
- Umiejętność pisania atrakcyjnych i poprawnych tekstów w języku polskim.
- Swobodne poruszanie się w mediach społecznościowych.
- Umiejętność prezentowania i wystąpień publicznych.
- Kreatywność, inicjatywa i precyzja.
- Samodzielność, dobra organizacja pracy i terminowość.
- Umiejętność pracy w zespole i współpracy z podwykonawcami.
Co proponujemy?
- Wynagrodzenie: 8 000 – 9 000 zł brutto
- Pierwsza umowa: na okres próbny (3 miesiące). Wynagrodzenie na okres próbny jest o 500 zł niższe.
- Druga umowa: do 31.12.2026. Dalsze zatrudnienie uzależnione jest od dalszych planów i działań Fundacji.
- Benefity: prywatna opieka medyczna (w całości finansowana przez pracodawcę), Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych (m.in. dofinansowanie wakacji), karta MultiSport, ubezpieczenie grupowe, Pracowniczy Program Emerytalny (składka w całości po stronie pracodawcy).
Dlaczego warto z nami pracować?
- Wpływ społeczny i praca z sensem – wzmacniamy społeczeństwo obywatelskie.
- Przejrzystość i stabilność – mamy klarownie określone role, cele, procesy i widełki wynagrodzeń.
- Rozwój merytoryczny – prowadzimy zróżnicowane projekty, mamy kontakt z ekspert(k)ami, dajemy możliwość podnoszenia kwalifikacji.
- Praca hybrydowa – pracujemy dwa dni w biurze, trzy dni zdalnie.
- Kultura współpracy i szacunku – dbamy o rzeczową komunikację, konstruktywny feedback, wsparcie zespołu.
Jak wygląda proces?
- Zgłoszenia przyjmujemy do 5 grudnia 2025 r.
- Po zamknięciu naboru skontaktujemy się z wybranymi osobami w sprawie terminów rozmów.
- Rozmowy (jeden lub dwa etapy): w okresie od 8 do 19 grudnia 2025 (termin potwierdzimy indywidualnie). Preferujemy spotkania na żywo, możliwe online.
- Decyzja: do 31 grudnia 2025 r.
- Start pracy: do uzgodnienia.
O co możemy zapytać w trakcie rozmowy?
- Doświadczenie: które Twoje doświadczenia zawodowe będą najbardziej przydatne w pełnieniu zadań opisanych powyżej?
- Motywacja: dlaczego chcesz pracować w Fundacji Batorego? Co będzie dla Ciebie największym wyzwaniem?
- Wiedza: kampanie społeczne, komunikacja w social mediach, relacje z mediami – co Cię najbardziej interesuje?
- Kompetencje: prezentując swoje kompetencje, skup się przede wszystkim na tych, których szukamy.
- Praca zespołowa: jak rozumiesz dobrą kulturę współpracy?
- Organizacja pracy: jak ustawiasz priorytety? Co Ci przeszkadza, co Ci pomaga?
- Angielski: krótka rozmowa (ok. 2–3 min).
Jak się zgłosić?
Wyślij mail na adres: [email protected]
W temacie wpisz: Rekrutacja PR
W treści:
- Napisz, że aplikujesz na stanowisko specjalistki/specjalisty ds. komunikacji i promocji w zespole CERV.
- Dołącz CV i list motywacyjny. Szczególnie będziemy zainteresowani Twoim doświadczeniem, możesz wskazać profil w social mediach, który prowadzisz/ prowadziłaś_eś, stronę kampanii społecznej, przy której pracowałaś_eś, własne portfolio lub stronę www.
- Podaj swoją dostępność po 8 grudnia 2025.
- W zgłoszeniu proszę zamieścić niniejszą treść zgody na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Fundację im. Stefana Batorego dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”
Dostosowania i równość szans
Cenimy różnorodność, jesteśmy pracodawcą równych szans. Rekrutacja jest otwarta dla wszystkich – niezależnie od wieku, sprawności, pochodzenia, tożsamości płciowej, orientacji psychoseksualnej czy sytuacji rodzinnej.
Zapewniamy warunki rekrutacji i pracy dostosowane do różnorodnych potrzeb. Jeśli potrzebujesz konkretnych dostosowań (np. pora spotkania, przerwa, spotkanie stacjonarne/online, ustalenia na piśmie) – napisz o tym w zgłoszeniu.