Bez kategorii
25.09.2025
Szukamy pracownika/pracowniczki sekretariatu
Poszukujemy osoby, która zasili zespół zajmujący się obsługą biura i Zarządu Fundacji. Szukamy pracownika/pracowniczki sekretariatu na stanowisko młodsza specjalistka/ młodszy specjalista lub specjalistka/ specjalista. Zachęcamy do aplikowania!
Wymiar etatu: ¾ etatu
Tryb pracy: stacjonarny (do uzgodnienia, najchętniej 5 dni w biurze po 6 h, w godz. 11:00 – 17:00)
Biuro: Warszawa, ul. Sapieżyńska 10a
Czas rozpoczęcia pracy: najchętniej od 3 listopada 2025
Czym będziesz się zajmować?
- Obsługą korespondencji wychodzącej i przychodzącej (poczta tradycyjna i elektroniczna), przechowywaniem oraz jej archiwizacją.
- Prowadzeniem rejestrów dokumentów, faktur, pism, umów, dokumentacji związanej z działalnością Fundacji.
- Dbaniem o prawidłowy obieg dokumentów zgodnie z obowiązującymi w Fundacji zasadami.
- Prowadzeniem bazy danych kontaktów Fundacji.
- Odbieraniem telefonów.
- Obsługą gości Fundacji (rezerwacja hoteli, biletów, organizacja spotkań, etc.).
- Wsparciem organizacyjnym wydarzeń fundacyjnych: uroczystości rocznicowych, jubileuszy, imprez okolicznościowych.
- Współpracą przy organizacji szkoleń, warsztatów, spotkań integracyjnych dla zespołu.
- Bieżącym wsparciem organizacyjnym Zarządu i Dyrektorki operacyjnej (telefony, korespondencja, kalendarz spotkań, podróże służbowe, etc.).
- Obsługą organizacyjną posiedzeń organów Fundacji.
- Wspieraniem pracy zespołów merytorycznych Fundacji.
- Wykonywaniem innych zadań potrzebnych do zapewnienia prawidłowego i harmonijnego działania Fundacji.
Jakich kompetencji oczekujemy?
- Kompetencje twarde:
- Wykształcenie wyższe licencjackie (możliwość podjęcia pracy w trakcie studiów) lub doświadczenie równoważne.
- Swoboda w korzystaniu z narzędzi cyfrowych do organizacji pracy, w szczególności Microsoft Office oraz Office 365.
- Biegła znajomość języka polskiego.
- Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie umożliwiającym efektywną komunikację.
- Kompetencje miękkie i organizacyjne:
- Odpowiedzialność, sumienność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków.
- Aktywność i samodzielność w rozwiązywaniu problemów.
- Wysoka kultura osobista.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Łatwość nawiązywania kontaktów, otwartość na pomysły innych.
- Dobra organizacja czasu pracy, umiejętność pracy pod presją czasu.
- Elastyczność, gotowość do uczenia się i podejmowania nowych zadań.
- Życzliwe podejście do interesariuszy i odbiorców działań Fundacji.
- Mile widziane:
- Umiejętność obsługi baz danych kontaktowych (typu CiviCRM).
- Wcześniejsze doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
- Doświadczenie w pracy zawodowej lub wolontariacie w organizacjach społecznych.
Co proponujemy?
- Wynagrodzenie 4800 – 5250 zł brutto (za ¾ etatu) w zależności od posiadanego doświadczenia,
- Pierwsza umowa: na okres próbny (3 miesiące). Wynagrodzenie na okres próbny jest o 250 zł niższe.
- Benefity: prywatna opieka medyczna (w całości finansowana przez pracodawcę), Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych (m.in. dofinansowanie wakacji), karta MultiSport, ubezpieczenie grupowe, Pracowniczy Program Emerytalny (składka w całości po stronie pracodawcy).
Dlaczego warto z nami pracować?
- Wpływ społeczny i praca z sensem – wzmacniamy społeczeństwo obywatelskie.
- Przejrzystość i stabilność – mamy klarownie określone role, cele, procesy i widełki wynagrodzeń.
- Rozwój merytoryczny – prowadzimy zróżnicowane projekty, mamy kontakt z ekspert(k)ami, dajemy możliwość podnoszenia kwalifikacji.
- Praca w centrum Warszawy.
- Kultura współpracy i szacunku – dbamy o rzeczową komunikację, konstruktywny feedback, wsparcie zespołu.
Jak wygląda proces?
- Zgłoszenia: do 5 października.
- Rozmowy: od 6 października.
- Preferujemy spotkania na żywo, w razie potrzeby możemy porozmawiać online.
- Decyzja: do 27 października.
- Początek pracy: od 3 listopada lub do uzgodnienia.
Uwaga: skontaktujemy się z wybranymi osobami.
O co możemy zapytać w trakcie rozmowy?
- Doświadczenie: które Twoje doświadczenia zawodowe będą najbardziej przydatne w pełnieniu zadań opisanych powyżej?
- Motywacja: dlaczego chcesz pracować w Fundacji Batorego? Co będzie dla Ciebie największym wyzwaniem?
- Kompetencje: prezentując swoje kompetencje, skup się przede wszystkim na tych, których szukamy.Będziemy Cię prosić o przykłady z Twojego życia zawodowego.
- Angielski: krótka rozmowa (ok. 2–3 min).
Jak się zgłosić?
Wyślij mail na adres: [email protected]
W temacie wpisz: rekrutacja do sekretariatu
W treści:
- Dołącz CV.
- Możesz krótko opisać swoją motywację; skup się na tym, czego nie widać w CV.
- W zgłoszeniu proszę zamieścić niniejszą treść zgody na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Fundację im. Stefana Batorego dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”
Dostosowania i równość szans
Cenimy różnorodność, jesteśmy pracodawcą równych szans.
Rekrutacja jest otwarta dla wszystkich, niezależnie od wieku, stopnia sprawności, pochodzenia, tożsamości płciowej, orientacji psychoseksualnej czy sytuacji rodzinnej.
Zapewniamy warunki rekrutacji i pracy dostosowane do różnorodnych potrzeb i profili poznawczych. Jeśli potrzebujesz konkretnych dostosowań (np. pora spotkania, przerwa, spotkanie stacjonarne/online, przekazanie ustaleń na piśmie) – napisz o tym w zgłoszeniu, żebyśmy mogli je uwzględnić.
Co dalej?
Po zamknięciu naboru skontaktujemy się z wybranymi osobami w sprawie terminów rozmów.