Bez kategorii
26.09.2024

Poszukujemy osoby na stanowisko specjalistki/y ds. kadr i płac

Poszukujemy rzetelnej, sumiennej, dobrze zorganizowanej osoby posiadającej wiedzę i praktyczne doświadczenie z zakresu kadr i płac, której bliska jest misja i wartości Fundacji Batorego i która gotowa jest objąć stanowisko specjalistki/y ds. kadr i płac.

Poszukujemy rzetelnej, sumiennej, dobrze zorganizowanej osoby posiadającej wiedzę i praktyczne doświadczenie z zakresu kadr i płac, której bliska jest misja i wartości Fundacji Batorego i która gotowa jest objąć stanowisko specjalistki/y ds. kadr i płac w dziale finansowo-księgowym Fundacji.

Zakres obowiązków:

  • przygotowanie i prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej (akta osobowe pracowników, sporządzanie dokumentów kadrowych: umowy o pracę, aneksy, zaświadczenia, świadectwa pracy itp.) zgodnie z przepisami prawa pracy
  • prowadzenie ewidencji czasu pracy, nadzór nad obiegiem wniosków urlopowych i innych nieobecności
  • organizowanie szkoleń BHP i szkoleń z prawa pracy
  • sporządzanie list płac i naliczanie wynagrodzeń (osobowych, bezosobowych, honorariów)
  • przygotowywanie umów cywilno-prawnych i wystawianie rachunków do umów zleceń i umów o dzieło; prowadzenie rejestru nabytych praw autorskich
  • sporządzanie deklaracji do ZUS
  • terminowe naliczanie i rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych w tym przygotowanie deklaracji PIT-4R, PIT-8AR, informacji PIT-11, IFTR-1
  • rozliczanie delegacji i podróży służbowych krajowych i zagranicznych pracowników/czek Fundacji i innych osób delegowanych przez Fundację
  • sporządzanie informacji dla GUS i PFRON
  • obsługa systemu benefitów pracowniczych i świadczeń dodatkowych oferowanych przez Fundację.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe (licencjat),
  • minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku specjalisty/tki ds. kadr,
  • ugruntowana, praktyczna znajomość prawa pracy, PDOF i ubezpieczeń społecznych,
  • komunikatywność i zdolności analityczne,
  • samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy,
  • bardzo dobra znajomość programu Płatnik, pakietu MS Office, w szczególności MS Excel,
  • znajomość programów kadrowych enova365 oraz HRnest będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • zatrudnienie w wymiarze ½ etatu na podstawie umowy o pracę lub B2B, w tym 3-miesięczny okres próbny,
  • pracę w trybie hybrydowym (min. 2 dni pracy stacjonarnej),
  • wynagrodzenie 3.500-4.500 zł brutto za pracę w wymiarze 20h tygodniowo (uzależnione od kwalifikacji i doświadczenia),
  • ciekawą, urozmaiconą pracę w przyjaznym, stymulującym otoczeniu z doświadczonym i zaangażowanym zespołem,
  • udział w interesujących, ambitnych projektach realizowanych w interesie publicznym, dających poczucie sensu i sprawstwa,
  • możliwość rozwoju zawodowego i zwiększenia wymiaru czasu pracy, nabywania nowych umiejętności i doskonalenia warsztatu,
  • benefity pracownicze: możliwość korzystania z prywatnej opieki medycznej, funduszu świadczeń socjalnych, dofinansowania kart Multi Sport, ubezpieczenia grupowego, uczestnictwa w Pracowniczym Programie Emerytalnym.

Termin podjęcia pracy – do uzgodnienia stron.

Zgłoszenia: CV z klauzulą zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji prosimy przesyłać mailowo na adres: [email protected].

W zgłoszeniu prosimy o podanie kontaktu do jednej-dwóch osób, które mogą wystawić kandydatce / kandydatowi referencje na życzenie.

W tytule maila prosimy wpisać „Kadry”.

Zgłoszenia przyjmujemy do 15 października. Wybrane osoby zaprosimy na rozmowę kwalifikacyjną.

Klauzula zgody do zamieszczenia w zgłoszeniu: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Fundację im. Stefana Batorego dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).