Praca w dziale administracji.

2013-01-11

Poszukujemy dynamicznej, solidnej, odpowiedzialnej osoby na stanowisko asystenta/ki dyrektora administracyjnego.

Zakres obowiązków:

Obsługa administracyjna biura Fundacji
  • realizacja zakupów i kontraktowanie usług
  • dbałość o infrastrukturę i wyposażenie biura oraz sprawne funkcjonowanie sprzętu
  • prowadzenie dokumentacji, rozliczanie kosztów administracyjnych i ewidencja środków trwałych
  • nadzór nad obiegiem dokumentów administracyjnych, archiwizacja
  • przygotowywanie ofert, zestawień i analiz, prowadzenie korespondencji
  • bieżąca współpraca z sekretariatem, działem księgowości oraz zespołem programowym Fundacji 
 
Pomoc w zarządzaniu i administrowaniu budynkiem Fundacji
  • prowadzenie dokumentacji, rozliczeń i korespondencji w sprawach dotyczących wynajmu i użytkowania nieruchomości
  • bieżąca współpraca z firmami konserwacyjnymi i dostawcami usług
  • kontraktowanie usług firm zewnętrznych oraz nadzór nad prowadzeniem prac remontowych i usuwaniem usterek w budynku
  • obsługa wynajmu sal konferencyjnych
 
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe licencjackie lub magisterskie (preferowane kierunki: ekonomia, prawo, zarządzanie)
  • biegła znajomość programów  Word i Excel, umożliwiająca tworzenie złożonych zestawień i raportów
  • dobra znajomość języka angielskiego
 
Mile widziane:
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • znajomość podstawowych przepisów prawnych z zakresu zarządzania nieruchomościami
  • prawo jazdy

Od kandydatów oczekujemy:
dobrej organizacji pracy i odpowiedzialności, samodzielności i dokładności, wysokiej kultury osobistej, umiejętności pracy w zespole
 
Oferujemy:
  • ­ zatrudnienie na  podstawieumowy o pracę w wymiarze 40 godzin tygodniowo na okres jednego roku (z możliwością przedłużenia)
  • ­ rozwój zawodowy
  • ­ wsparcie merytoryczne przełożonego
 
Termin podjęcia pracydo uzgodnienia stron.
 
Zgłoszenia (list motywacyjny i CV) prosimy przesyłać mailowo na adres: rekrutacja@batory.org.pl. W tytule maila proszę wpisać „Administracja”. Zgłoszenia przyjmujemy do 30 stycznia 2013. Wybrane osoby zaprosimy na rozmowę kwalifikacyjną po 10 lutego.


Copyright © Fundacja Batorego
Drukuj stronę
Do góry